تمرین  درسی مربوط به درس نیازسنجی نرم افزار: تهیه سند نیازسنجی برای یک فروشگاه الکترونیکی کفش
اسامی انتخاب شده در این سند به صورت کاملا فرضی میباشد و سایتی با نام
netshoes.ir  وجود خارجی ندارد. کلیه مراحل و مستندات بیان شده در این پروژه صرفا جهت ارائه پروژه درس نیازسنجی سیستمهای اطلاعاتی میباشد.

کارشناسان نیازسنجی:

آرمین کامفیروزی – شراره جهانشاه

کارفرما: شرکت فرضی Net Shoes

ناظر: جناب آقای دکتر بوستانی


این سند نیازسنجی به منظور تعریف کلیه نیازهای فروشگاه اینترنتی netshoes که هدف اصلی آن فروش کفش و سایر اقلام مرتبط به صورت اینترنتی است نوشته شده است. هدف از تعریف این پروژه، تهیه سند نیازنسجی برای ایجاد وب سایتی جهت خرید آنلاین کیف و کفش و نیز بهره­مندی از مزایای تجارت الکترونیکی همچون عدم نیاز به مراجعه به فروشگاه جهت خرید برای فروشنده و خریدار است. در واقع با ایجاد این سایت، تولیدکنندگان و واردکنندگان عمده کفش و کیف این امکان را خواهد داشت که تصاویر و مشخصات محصولات خود را با کمترین هزینه در سایت upload کرده و با حذف واسطه­گری، قیمت تمام شده را کاهش و در نتیجه با افزایش فروش، سود حاصل از فروش محصولات خود را افزایش دهند. در این سند نیازسنجی کلیه مشخصات مورد نیاز مشتری و سایر ذینفعان در این سند لحاظ شده است. نیازهای این وب­سایت توسط تیم دانشجویان مجازی به عنوان تیم مهندسی نیازسنجی و با تعامل با سایر ذینفعان سایت که در ادامه معرفی خواهند شد بررسی و مستند شده است.

سند نیازسنجی فروشگاه اینترنتی کیف و کفش

دانلود فایل PDF پروژه

این پروژه صرفا یک پروژه درسی است و اعتبار و کاربرد تجاری و مرجع ندارد. اما در عین حال استفاده از مطالب آن بدون ذکر منبع صحیح نمی باشد.

دیگر پروژه هایی که در درس نیازسنجی ارائه دادیم:
پروژه اصلی: سند نیازسنجی سیستم مدیریت جامع بیمارستان: ۱۱۰ صفحه
– سند نیازسنجی سیستم حسابداری: ۱۲ صفحه
– سند تکمیل شده نیازسنجی فروشگاه الکترونیکی فروش کفش (همین پروژه): ۲۰ صفحه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
پرسش یا دیدگاهتان را بنویسید.x